fredag 23 december 2011

Nörd

Då jag gillar siffror, samband och sånt där grejs så kunde jag ju inte låta bli den där facebookgrejen där man kan se hur ens vänner hänger ihop :)


Till vänster har vi familjen och folket hemifrån. I mitten har vi innebandyfolket från Linköping och med Camilla som brygga kan man till höger komma till innebandyfolket i Grums/Karlstad. Under har vi allt jobbfolk -satan så många det är :) Där har vi även en liten gren som sticker ut och bildar en Karlstadklump samt en upp till höger som står för universitetsfolk.

Mitt i allt detta ligger då Lisa som har nästlat sig in i nästan alla mina grupper :)

Så kan man se andra kopplingar:
Som AM som ligger mitt emellan jobb och universitetsfolket.
Klasa som ensam binder ihop innebandyfolket i Grums med universitetsfolket.
Palle som drar lite i min släkt :)

När jag ändå håller på och nördar så kan jag ju redovisa mitt nya temple run rekord:


Galet!! Kollade min ranking av över 5 miljoner spelare. Jag ligger topp 5%

:-O

Nördigt värre... Får nog spelförbud ett tag nu ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Wohoooo :) Jag är med ÖVERALLT!! Me like :)