söndag 4 december 2011

Hjortkvarn tor på 22 timmar

Fick en inbjudan på facebook att komma och kolla på innebandy:
"Seriematch, ska vi lyckats vinna mot ett Nora som verkar vara på uppgång eller tar dom sin första seger? Allt avgörs denna fredagskväll. Cromen och Perra har lovat att skriva autografer och ta kort med fansen efter matchen, bara det är värt ett besök!"

Hur skulle jag kunna säga nej till detta? Få ta ett kort med Cromen liksom... Inte något man kan göra varje dag! ;) Beslutade mig därför för att ta en tur hemåt på fredagskvällen. Rätt skoj match också med några riktigt snygga framspelningar. Karina hjälpte mig sedan med fotograferingen:


Se så glad jag blev! :) Bra sex! :)

När jag ändå var i närheten så tog jag en sväng till Hjortkvarn över natten. Med mig hade jag en present till mor (som jag förövrigt köpt innan jag själv fick ett likadant tidigare i veckan :) ) som skulle göra att även hon skulle kunna få skriva på yatzy. Brukar nämligen bli lite snett och fel på de små lapparna.... Men med jumboyatzy kunde det väl inte gå fel?


Var lite bökigt att slå med så stora tärningar men roligt var det :) Hon började duktigt och fick in allt på rätt plats! Sen, helt plötsligt, bröt hon ihop:


Då hade hon inte ens lyckats få namnen rätt :P


Men jag vet inte om det är så bra det här med att hon får skriva... Hon vinner alltid då :S

Lördagen var ingen vanlig lördag! Det var nämligen dags för mig att återigen börja leva :) Inget mer halsband! Lovligt att spela innebandy! Lovligt att festa!


Bye bye!!! Underbart!!! :) Jag har klarat det :D

Tog en sväng förbi delar av släkten och hälsade på när jag ändå var i "stan". Fick träffa familjens senaste tillskott, Smilla, som inte var överdrivet sugen på att vara med på bild :P


Ja just, fick ett par nya raggsockor av mamma. Hur snygga är dom inte?!? :) "Det är ingen som kommer vilja ha dom här restgarnssockarna." Hon har ju inte förstått att raggsockor SKA vara riktigt gräsliga :) Nöjd!


På väg hem blev det återigen ett stopp i Hallsberg för mer innebandy. Alltid roligt på läktarn när man kollar på Pålsboda :) Bra fans ;) Rolig hemsida förövrigt :) Kolla in här. Gillar verkligen deras slogan: Vi är inte bra, men vi är snygga...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Tycker sockorna var läckra :)

Lilian sa...

Asså jag bara dör! Fotografering OCH autografer! Satikens makaroner att jag inte var närmare kära Hjortkvarn för jag hade helst velat varit med på det! :D
Mysigt det verkade som du och Mamma Viola hade det med dom stora tärningarna :) /L