lördag 31 december 2011

Redo för nyår

Sådär ja! Då var jag redo att fira in nya året! Eller det är väl bara en liten detalj kvar... Den svullna halsen :S Två små bollar har bosatt sig snett under kindbenen. Inge kul alls :S Febern är kvar också... Men jag tänkte vakna upp frisk imorgon! Bra plan va?!? :) Om inte annat så får jag väl proppa mig full med panodil...

Vet inte om det kanske kan vara halsfluss (eftersom jag inte är förkyld alls i övrigt)... Men den ska ju kunna gå över av sig själv... Hoppas på det... Tänker att det vore dumt att gå på antibiotika på torsdag när jag ska lämna prover.

Aja, nu tänker vi på nyår istället! :)

Var och handlade förut och tror jag fick med mig allt... Jag har i alla fall det viktigaste! Stjärnor och blåstutor!



Utan det, inget nyår! ;)

Det bästa med att fira nyår hos sig själv är att man får bestämma en massa själv. Till exempel vad man ska äta :) Jag kommer inte behöva peta bort något denna gång! :) Finns risk att de andra tycker att det blir tråkig mat... men det skiter jag i :) Bort med skaldjur och tomat! :D

Sen har jag fixat iordning ett musikquiz med en fin pokal som pris.


Alla vill väl ha denna vackra pokal?!

Startfemman då?

Ja mig själv har jag ju plockat ut såklart, men så ska Jocke återigen testa på Karlstad. Kommer han kravla bland knivar? Blir det tipp? Kommer vi gå ut innan de spårar ur?


Med sig har han Magda som nu får bekänna färg på riktigt för första gången i mitt sällskap :)


Ska försöka att inte köra botten upp och resten på Magda... Men jag kan inte lova något! ;) Kommer hon kanske hämnas och köra botten upp och resten på Astrid? :-O

Jesper gör debut i Karlstad. Kommer han vara sämst på discgolfen? Blir det någon irländsk dans?


Vem är sen den hemliga gästen? Emmelie... Hur kommer hon stå sig? Kommer hon vinna pokalen?


Så många frågor... Redan imorgon kommer svaren! Det blir bra det här :)

Gott nytt år folket!!! :)

Inga kommentarer: