söndag 21 juni 2009

Lonely

I'm alive! Bara så ni inte går och oroar er eftersom jag inte bloggat på flera dagar :P Har det hänt tidigare liksom? ;)

Supertrevlig helg med innebandy, fest, sol, skyfall, skönsång(?), skratt och en andraplats. Det kunde varit sämre ;) Detaljer kommer i vår sommerbandyblogg snart...

NOLL sug att jobba imorgon... Efter förra veckans slit så känns det inte så lockande. 12-16 timmar om dagen måndag till onsdag och sen jobbade jag till halv elva på kvällen på torsdagen. Hade ju tagit ledigt i fredags men inte blev det så nej... Fick åka till jobbet 3 gånger och fixa saker -Snark!!! Tänker inte räkna det som en semesterdag i alla fall...

Annars då? Känns jäkligt trist att min innebandysäsong är slut nu... Nu får jag vänta tll Augusti innan vi drar igång igen... Jag vill ju spela mera!!!

Esse var förövrigt förvånansvärt social i helgen :) Han börjar bli "normal" :D

Dags att tryna nu -blir tomt i sängen utan Lisa :( Tomt allmänt faktiskt också... Hemlängtan har jag med -semester: ge mig!!!

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Det kan inte sägas för många gånger så jag säger det här med... TACK för en superbra helg!!

Ass sa...

Tack själv :D Haft det supertrevligt! :)

Anonym sa...

skönsång! Jag hopppas att det är "var ligger landet där man böjer bananerna" du syftar på :D

/Palle

Ass sa...

Hehe, den -bland många andra sånger vi skrålade till :P