tisdag 16 juni 2009

Får man dricka emellan eller??

Som att jag inte hade tillräckligt med hemlängtan som det var... Igår bombarderades jag av sms hemifrån, från släkten. Det var kalas på gång och det skulle frågas om man fick dricka emellan och skålas och sånt där som man måste reda ut och göra vaaaaarje fest ;) Hehe :)

För en person som hade haft magknip i flera timmar (eller snarare ett halvt dygn) och som låg och tyckte synd om sig själv och funderade på vem som skulle kunna följa med till akuten om det var blindtarmen och kände sig ensamnast i världen så blev ju inte hemlängtan direkt mindre. Vem är min number one här? Vem ringer jag om det är kris? Det har jag inte tänkt på förut... Hmm...

Aja, det kändes i alla fall riktigt skönt att de där hemma tänkte på mig i skålandets stund och jag ser verkligen fram emot nästa svensktripp om tre helger!!! Brännbollsgrilltältfesten -Det kan bara inte bli dåligt! :D

Magknipen höll mig uppe till en så där halv tre och sen vaknade jag igen vid fem -woopidoo, så kul det kommer vara för de på jobbet att umgås med mig idag :P Knipet lite mildare nu på morgonen men inte borta för det... Undrar vad det är!? För det är inte "tjejvärk" i alla fall... Uffa...

Nej om man skulle ta sig till jobbet då... Hoppas på mindre än 12 timmar idag :S Vi ska tydligen trolla denna veckan och göra klart en enveckasprogrammeringen på 2-3 dagar... Yeah... Lätt...

3 kommentarer:

MissEllie sa...

Åh tack för alla tips! Ska absolut skriva ner dom :) Får se hur mycket vi hinner med! Finns ju så mycket och se & göra.

Lisa Eriksson sa...

Snart får du besök, när ska du städa? :P

Ass sa...

Gaaaah!!! Jag får ju panik!!!