torsdag 18 juni 2009

Check

Allt redo för helgen!!! Allt utom uppfylld sömnkvot -så jag ska ta tag i den nu innan jag drabbas av svenskinvasion. Så sjukt trött... Bara ett samtal till mamma först -hon har en tendens att alltid ringa när jag sover annars... Hmm, kanske känner hon det på sig och ringer bara därför -hon tycker inte man ska sova middag :S

Eller kanske inte helt redo för helgen -för jobbet drar i mig... Men jag är ju faktiskt ledig i morgon... Sagt till för några månader sen... Men vill inte sätta Mats i skiten heller... Uff, kanske får åka in en sväng imorgon i alla fall... Fäen...

Fått rapport att alla är på väg nu i alla fall, får se om de hann med färjan bara :)

Kanske blir lite dött här i bloggen några dagar, men det är bara för att jag kommer skriva i sommerbandybloggen istället så kika in på den istället: Sommerbandybloggen

Förövrigt har jag en till cup inbokad :) Den i Sverige och Varamon i början av Augusti ihop med IBF Linköping folk. Tror det blir riktigt kul det med :)

Inga kommentarer: