fredag 5 juni 2009

3 månaders skoj!?!

Nu börjar kalendern fyllas på inför sommaren. I like it! :)

v23 (denna alltså) -Svennekalas imorgon, det är ju ändå nationaldagen även om vi är i fel land :)
v24 -Vilohelg och städning inför midsommar
v25 -Långhelg, sommerbandy och svenskbesök
v26 -Sommarfest med jobbet och svenskbesök
v27 -Brännbollsgrilltältfesten i Svennevad (som vi väntat!!! väntat i åratal faktiskt!!!)
v28 -Vilohelg (behövlig antar jag)
v29 -På helgen börjar semestern
v30-33 -SEMESTER med bland annat Gotlandstur :D
v34 -Stockholmstur för att fira Tuben 30 år

Känns så bra att ha så mycket kul att se fram emot att jag nästan glömt vilken pissdag det varit på jobbet idag :)

De har räknat fel på min semesterlön så jag har fått massa för mycket mot vad jag borde ha fått... Önskar att jag bara kunde blunda för det och ta pengarna men jag får väl säga till... Typiskt :P

Nu ska jag ta hand om min trädgård lite... Blommorna ser lite lustiga ut... Kanske jag vattnat för mycket :S Jag har varit så ivrig att de inte skulle torka ut :S

Avslutar med några hälsningar:

Grattis Linus till studenten idag!!! :D

Skål till alla på Sweden Rock -önskar jag vore hos er ;)

Tack Kjell för att du styr med min bilförsäljning :)

Inga kommentarer: