söndag 14 juni 2009

Bruce Springsteen

Alltså, måste man älska Bruce eller? Alla -och då menar jag alla- är ju helt lyriska över denna man... Jag förstår inte... Har han gjort något bra som verkligen slagit de senaste 10 åren? Hur har han blivit poppis bland de i min ålder och yngre? Alltså, jag säger inte att han är dålig -men denna enorma hysteri... Vart kommer den ifrån? SÅ bra är han liksom inte...

Hörde honom i Barcelona -kände inte igen en enda låt :S Då har jag svårt att förstå allas rysningar och hyllningar. Men det kanske räcker med en gammal goding eller något för att det ska kännas som att han är gud...

Nej det är nog bara inte min sorts musik... Eller något...

4 kommentarer:

David sa...

Han har väl bara en låt? Så jag tycker du borde känt igen den när han spelat den en 7-8 gånger iaf... ;)

Torbjörn sa...

Helt klart överskattad kille.

Ass sa...

Jag verkar inte var helt ensam i att inte avguda Bruce -Känns bra :)

holmudd sa...

Han är lite som en internationell Ulf Lundell. Det vill säga, överskattad världen över ...