måndag 29 juni 2009

Inställt

Dagens blogginlägg är inställt pga värmen... Pust...

Nejdå, lite ska jag nog lyckas få ner :) Kan ju ändå inte sova i den här värmen :S

Efter mitt senaste inlägg var jag riktigt på gång -men då gjorde jag det dumma: Tog en powernap... Efter det hade jag lite svårt att hitta formen igen... Känns som att detta har hänt förr när jag haft sverigebesök innan jobbfest och vi har "värmt upp" dagen innan, hehe... Typiskt...

Jag, Carro och Nils begav oss i alla fall upp till Majo där det var färdigdukat ute i trädgården -SATAN så varmt!!! Jag fick gå in ibland för att kyla av mig lite... Men hettan medförde att pojkarna tog av sig -så jag ska väl inte klaga :D

Mats, Samuel och David (med rödvinsfläckarna :P ) har musikalisk show...

Grillat, Kubb, Alkohol, Musik, Sol -Ja man kan verkligen inte klaga på upplägget :) Men resultatet i kubb... ja, det kan vi väl glömma :P Tog bara tre bilder på hela kvällen men ska försöka sno åt mig från andra så ni får lite mer att titta på :)

Avslutade kvällen hemma hos mig genom att lyssna på Jan Guillios -Inte utan min dotter, som talbok :D Haha, den gick hela natten och hela morgonen... Bra bok det där ;) Udda efterfest...

Söndagen blev det sänghäng, strandhäng, beachhandbollshäng och mathäng. Soft dag... men tråkigt när alla åkt :( Söndag i soffan lockade inte alls -jag ville ha mer :)

Dagen idag sammanfattar jag så här: Jobb... Suck... Blö...

Inga kommentarer: