måndag 1 juni 2015

Mattrockad

Ska återkomma till Metallsvenskan imorgon, för jag är lite slö idag (det är ju ändå måndag) och ids inte gå igenom bilderna. Ja och sen betyder ju måndag även Game of thrones, så då blir det stressigt med ett långt inlägg också!

Istället delar jag med mig av dagens glädjeämne: Det har blivit sänkt hastighet förbi vårt hus :) Hurra!
Okej, kanske inte så kul eller intressant för er... Men ni kan ju vara glada för min skull eftersom jag kan oroa mig lite mindre över att få överkörda katter :)


Annars då? Fick tag i en matta i fredags så den gamla mattan som låg vid soffan har fått flytta till matplatsen.


Den nya har istället fått hamna vid soffan.Tjusigt!


"Varför har hon inte fotat med blixt för så man ser ordentligt?" Jo för att då syns det inte hur dammigt det är på bordet :P

Inga kommentarer: