måndag 8 juni 2015

#pirroz25

Det lilla gossebarnet Pierre har fyllt 25 år och i lördags skulle det firas! Började med förfest hemma hos Berra och Karina, självklart med passande underlägg till glasen.


Festen i folkets hus var välplanerad och innehöll flera gobitar.


Det gällde bara att följa reglerna! De något interna reglerna :)


Vet nog ingen annan som skulle trycka upp en stor affisch på sig själv och ha i dörröppningen :D


Festen började med en bit mat, riktigt gott!


Pierre hade satt upp ett bildspel som jag blev väldigt nostalgisk av. Många fina minnen :D


Till maten bjöds det på musik av Johan, eller Joey Killer som han numera kallas. Duktig är han!


Christian hade gjort sig extra fin dagen till ära och fixat mustasch :)


Bara roligt folk på festen och vissa som jag inte träffar så himla ofta längre, så det var riktigt kul att sammanstråla igen :)


Förfest med Robin och Pierre återuppstod dagen till ära.


Tog inte lång tid innan dansgolvet började fyllas.


Förfesten avslutades med ett konfettiregn. Kul då, mindre kul att städa vad jag förstod :)


Edwin testade på det här med att vara DJ.


Gustav och jag var fasligt snygga ankor!


Det fanns inget kök att ha köksfest i så det blev trappfest istället.


Härligt gäng :D


Ja och härlig släkt också :) Mycket rolig kväll!


Billy har länge velat vara med på bloggen igen, nu äntligen är det dags! Vad Jocke gör är det ingen som vet...


Blev några selfies med Pierre under kvällen :) Ryktet säger att någon snodde med sig affischen hem sen för att alltid kunna ha Pierre nära...


Nu längtar jag till 30-årsfesten! Ja och midsommar är klart :)

Inga kommentarer: