onsdag 17 juni 2015

Förberedelser

Mycket att dona med när man ska fira midsommar. Kattvakt, blomvakt, handla mat, packa med mera. Började dagen med en av punkterna på att-göra-listan: Tömma båten på vatten. Gillar namnet på båten bredvid, men om jag någonsin skaffar en egen båt ska den heta M/S Röj! :D


Börjar bli ganska redo nu, lite kvar att packa, men jag packar ju som bäst på morgonen :P Har i alla fall redan packat ner mitt vin: Gädda!


Vem får egentligen för sig att kalla ett vin för gädda och dessutom ha en gädda på etiketten? :S
Ja fast det funkar ju -jag köpte ju bara för det :) Hoppas det är gott också bara...

4 kommentarer:

Ass little helper sa...

Ett gäddra gott vin?

Ass sa...

Haha, så sant :D

Tidningsbudet sa...

Nu MÅSTE du ju skaffa båt för det där namnet var helt oslagbart! Får jag låna det lite om jag skaffar leksaksbåt till badkaret? :D

Ass sa...

Haha, visst måste jag :D Tills jag skaffat en så får jag nog också hålla mig till leksaksbåtar... :)