fredag 29 maj 2015

Monsterpackning

Tämligen lugn vecka (än så länge). Mest spenderat tid hemma och småplockat med diverse. Okej, jag har kanske latat mig en del i soffan också, ätit glass, med chokladsås! :)


Elis har gått igenom några äldre bilder, så jag kan bjuda på en bild på Boris när han åt enorma saltapinnar när han var på besök senast. Snygg! :)


I helgen blir det Metallsvenskan och tältning för mig och Elis. Va tälta nu?! Galet! Ska det inte regna i helgen? Ja jag vet... Men hotellen var fulla och det verkade inte som att någon ville ha festivalbesök, så då fick det bli att tälta! Det får gå :) Då slipper man i alla fall styra med skjuts och grejer eftersom det går festivalbussar från campingen till området.


Mycket grejer blev det i alla fall! Som alltid... :) Hoppas nu bara väderleksrapporterna inte stämmer alltför bra... Får man önska uppehåll i alla fall när man sätter upp och tar ner tältet?! Tack!

Helgens mål: Hitta personen som har koden till portföljen...

Inga kommentarer: