måndag 2 juli 2012

rochp

Jag ska få besök i veckan :) Robin och Pierre ska hit och... ja jag vet inte helt vad vi ska göra... Festa och ha kul tänker jag :) Det löser sig!
Letade runt på facebook för att hitta någon tjusig bild till detta inlägg men det visade sig vara lättare sagt än gjort. Jag ville ändå ha en bild på dom båda två ihop där de inte ser helt efterblivna ut... Inte så höga krav kan tyckas...

Det här är min favorit :D Undrar hur gammal den är egentligen?! :)


Nu ser de ju faktiskt inte ut sådär längre utan det är mer åt det här hållet:


Men jag skulle tro att det blir ungefär så här de kommer se ut till veckan :)


Sen antar jag att det är så här kvällarna kommer sluta :S


Längtar till onsdag! :)

2 kommentarer:

Robin sa...

Haha, de där bilderna stämmer nog rätt bra med hur det är och kommer vara!

Pierre sa...

Ja, verkligen..!