söndag 22 juli 2012

En dag i Pålsboda

Dagen efter kvällen före så ska man äta frukostglass. Så är det bara när man är i Pålsboda, så även denna dag begav vi oss iväg till ica för att köpa glass.



Men man kan ju bli ännu mer hungrig, så då kan man ta ett stopp på pizzan också och smida planer för resten av dagen.


Vädret var strålande så det blev soldäcksfest hos Pierres pappa som var bortrest.


Läste fasligt manliga tidningar där det fanns test om hur fåfänga gossarna var. Skulle tro att Pierre toppade den listan?! ;)


Varmt!


Ohhhhhhhh, körv! :)


Har man inte tillräckligt med korvbröd får man vara fantasifull :) (Åhnej, nu kom fingret med igen... :S )


Äntligen blev Lovisa glad igen! Hon kan bli lite ur balans om hon är hungrig :P


Sen skulle det badas! Bubbel bubbel! Knappt trångt alls :)


Ibland känns det inte som att ord behövs...


Lortgrisar behöver bada!


Sen blev det kalas hos Steffie med alla djuren. Rambos vattenskål kändes dock lite väl stor...


Värdinnan för kvällen var glad :)


Jag och Lovisa körde vår egna variant på ölspelet. Man får göra egna regler om man vill...


Spiller man, ja då får man torka upp det och krama ur pappret så man får det i sig, såklart ;)


Ta en bild när jag sitter här, då ser det i alla fall ut som att det är två tjejer som tycker om mig! :)


Jag fick nöja mig med Ivan som ragg för kvällen, men det var inte så illa det :)


Nu är det dock dags att lämna Pålsboda och ge sig ut på nya äventyr. Undrar vart jag ska nu?!? :-O

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hahahaha! Ni verkar ju ha helroligt när ni träffas =) Rolig blogg du har förresten.

Ass sa...

Kul har vi verkligen :D Ja och tack så himla mycket :) Ska kika in på din nu, den har jag inte sett förr :)