torsdag 19 juli 2012

Istid

Idag hade jag en date med Palle :) Med tanke på mitt intag av alkolhaltiga drycker dagen innan så var jag fasligt sugen på skräpmat. Jag tvingade därför med henne till kebabbaren för en meny 5. Det hade ju inte varit en riktigt Linköpingsbesök om jag inte bockat av det på listan :P

Sen visste vi inte helt vad vi skulle hitta på men vi tänkte att bio kan ju vara trevligt. Av tidsmässiga skäl fick det bli Ice age 4 ihop med alla barnen. Vi kände oss med andra ord som hemma men jag fick säga åt henne att hon inte fick ta en sån där kudde att sitta på för att komma upp högre :) 


Det var bara ett problem: När mörkret släcktes började en annan film och inte den vi hade köpt biljetter till.... :-O Hade vi lyckats gått in i fel salong verkligen? :-O Åhnej...

Som tur var så visade det sig att det bara vara en liten kortfilm innan orginalfilmen. Alltså inte en trailer utan det var en hel kortfilm. Märkligt upplägg...

Filmen då? Jag skrattade gott :) Handlingen är egentligen inte så bra, men kommentarerna i filmen får en att fnissa :) Fast jag hade nog gärna sett den på engelska...

Inga kommentarer: