måndag 25 juli 2011

Träningsvärk

Hurra! Vaknade upp (alltför tidigt visserligen) med en ömmande kropp - jag har träningsvärk! :) Äntligen en riktig en! Ja hur man nu kan längta efter något sånt då... Men det känns bara så gött att ha en någorlunda fungerande kropp igen :) Inte bara allt kånkande på möbler och kartonger som är orsaken utan igår trotsade jag även regnet och gav mig ut i spåret! (Förövrigt snälla spår mot benhinnorna i Kilene - rekommenderas!)

Tog först ett raskt promenadvarv innan jag försökte mig på de första löpstegen sen i mars... Blev så glad att det kändes bra :) Ja nu orkade jag visserligen inte jättelångt och jag fick blodsmak i munnen tämligen snabbt. Sprang 2*1 km som säkert i många personers ögon inte är något julgranspynt - men för mig var det ett stort framsteg efter "sjukan"! Har ju inte orkat någonting direkt innan...

Nu då? Jo jag kör ett tvättpass nu på morgonen innan det blir provtagning, packning och sen blir det roadtrip! Hjortkvarn och Linköping står på menyn nu första veckan. Saknar min Lisa! Hade en fin smsmorgon med henne igår :)


Saknar Pullan också! (Bland andra bör tilläggas!) På fredag Palle -DÅ kan vi äta ;)


Ses snart folket! :)

Inga kommentarer: