fredag 8 juli 2011

Danmark

Snabbversionen (som ändå blir ganska lång):

Tom flygplats
Propellerplan :S
6 passagerare
Vidrigt kaffe men god kaka
Ser molnen och tänker som alltid på Dr Snuggles och att jag skulle vilja ha åkt med honom på äventyr i spruttibangbang till molnen... Gör inte alla det?! :)

Försenat tåg (inte sj ;) )
Nästintill instängd på tåget när jag skulle av
Kastade mig ut i sista sekund som Indiana Jones
Kände mig cool
Frågade en danska om vägen
Fattade ingenting men såg ju vart hon pekade
Kände mig inte cool
Kom rätt
Kände mig lite mindre ocool

Fallfärdigt hotell
Instängt och varmt
Mystiska fläckar i badrummet
Ingen frukost!!! :(
Sunkigt
Glipa i dörren
Ofungerande tv
Internetstrul
Lyhört...

Bilfärd med Depeche Mode
Hungrig
160 på alltför smal väg för att jag inte skulle bromsa på passagerarsidan
Danskprat
Skrattar ibland där jag tycker att det passar in
Inte alltid det passar in...
Det blir tyst

Möte med 3 danskar (och en svensk till)
Jag försöker hänga med
Går dåligt
Alla tittar på mig
Jag borde nog säga något
Jag svarar: Ja
De såg nöjda ut, jag svarade nog rätt...
De andra äter pizza med händerna

Bilen igen
Färja denna gången
Jag får bygga med lego i barnhörnan
Glass får jag också!
Jag är nöjd :)

Trötta svenskar på flygplatsen
Slipper vara trevliga mer
Förstår vad som sägs
Handlar choklad
Dyrt Internet
15 passagerare
Propellerplan :S
Lika äckligt kaffe och god kaka
Sova
Vakna med tröjmärken i pannan
Köra hem
Blixtrar
Kräk på parkeringen

Ja så har jag haft det :)

2 kommentarer:

Lilian sa...

Säg den som inte vill hänga med i spruttelibangbang? :)
Du, det låter som en trevlig resa. Jag menar, du fick ju både leka med lego o käka glass! /L.

Ass sa...

Vem kan klaga när man fått leka med lego och äta glass?! :D