söndag 31 juli 2011

Nycklar och sjukdom

Igår när jag tog vägen över Breven hem stannade jag till hos LG för att se om Jocke var där. Nycklarna satt i dörren och det stod en skylt: "Jag har gått till krogen" och jag skrattade lite åt det :) Så typiskt dom att vara så obrydda och bara lämna nycklar hursom.

Så åkte jag i alla fall hem, öppnade dörren och packade in mina grejer. Var inne några timmar och donade tills det ringer på dörren. Då får jag se att jag själv lämnat nycklarna i dörren... Duktig! :) Är det kanske så att man slappnar av så av att vara på landet att man slutar bry sig? :)

Annars då?

Jag sov nästan till 12 idag! :-O What happend? Då kom mamma in och frågade oroligt om jag var sjuk :P Så ovanligt är det... Det var nog jobbigare att åka moppe än vad man tror... Plus att jag varit lite för duktig på att vara uppe sent senaste tiden :S

Nu då?

Steka fläsk! :) Jag skulle ju städa bilen idag ja... Hmm... Får se... Jag kanske "inte hinner" det :P

1 kommentar:

Lilian sa...

Härligt det där med nycklarna i dörren! :D