tisdag 26 juli 2011

Det är mye nu!

Kära dagboken... ;)

Idag tog jag min Rataxes och åkte till elljusspåret för att röra på fläsket. Orkade faktiskt löpa ända uppför klockarbacken innan första pausen -det ni! :P Sen trotsade jag det där rådet "Väck inte den björn som sover" och körde ut till lilla storebror för att testa tutan på moppen :P Härjade där en sväng innan jag styrde vidare mot Pålsboda. Gottade mig i fikabröd och struntpratade ännu mer hemma hos Anette -trevligt :)

 

Snabbstopp hos nästa bror innan jag tog en sväng till mannen, myten, legenden... Pust! Det går undan! :P

Nu degar jag hos mor och laddar för resten av veckan -den är tajmad och klar -in i minsta detalj ;) Häng med nu!

Onsdag:
Kolmården med stora storebror med familj + Björna med familj (Undrar om Kim blir lika trött som sist..)


AA åker sen till Söderköping för tapas med LL och FF på kvällen


Torsdag:
Till Linköping för utflykt (vet inte än vad detta innebär bara...) med Lisa och Lina


Fredag:
Kvar i Linköping för grillning med innebandyflickorna :)




Lördag:
Mopperally i Pålsboda
Träffa Sarah för bullshittande

Söndag:
Tvätta bilen :(
Tillbaka till Karlstad

Det är fasen jobbigt med semester!!!

Inga kommentarer: