lördag 23 juli 2011

Min hjälte!

Någon har löst mysteriet! :) Det var ju Asterix jag tänkte på i den där Ghostlåten! Nu blev jag glad :)


Vem är min hjälte? Du borde få medalj...

Annars då?

Jo, Tobbes flytthjälp bangade samma dag som han skulle åka så jag, världens bästa kompis, hoppade in och tog hans plats. Blev alltså en tur till Larvik över natten för att spänna musklerna och leka tetris i lastbilen. Gick rätt bra faktiskt, kände mig stark :P Mindre upphetsande att bära upp grejerna här i Karlstad igen: Tredje våningen, ingen hiss, 40 trappsteg (ja jag har räknat ;) )

Nu då? Ja nu börjar väl semestern på riktigt? :) Vill ni ha besök av en roadtripsflicka är det bara att hojta till när det passar :)


Fast jag skippar nog halsduken denna gång... ;)

4 kommentarer:

ass little helper sa...

"hjälten" är bara ett simpelt fan av din ljuvligt roliga blogg, och som råkar ha väldigt liknande musiksmak, bla ghost.

Ass sa...

Åh, smicker tycker jag om :) Om det inte är ironiskt smicker är klart... Men gaaah, nu blev jag nyfiken istället för frustrerad över att inte komma på låten... Vem av mina bekanta lyssnar på Ghost?! :-O Säg säg säg!!!

ass little helper sa...

smicker förtjänar du allt ass, men inget ironiskt härifrån, tycker det är en riktigt charmig blogg om vad som förefaller vara en riktig toppentjej. Och vi är inte bekanta, råkade googla ass en gång av misstag och hamnade här, sen har man återvänt ibland när man behövt ett leende! Så fortsätt gärna i samma stil så blir jag och andra jätteglada!

Ass sa...

Haha, ja men det är ju lätt hänt att googla ass av misstag :) Men alla läsare är välkomna läsare :)