onsdag 23 februari 2011

Sjuk? Nähä, inte det...

Gör ett försök i att bli helt i form -stannade idag hemma från jobbet och ringde vårdcentralen. Hon lyssnade på alla mina olika symptom och konstigheter och gav mig en tid hos doktorn -nästa torsdag :( Jag kan ju inte ligga hemma tills dess...

Så jag är väl inte tillräckligt sjuk eller något sånt... Det känns lite som att de tror att man ringer för minsta lilla krasslighetstecken men jag har faktiskt dragits med det här rätt länge nu -dragit ut på det att ringa... "Det kanske blir bättre snart" Inte så att jag vill till doktorn...

Kanske är många som ringer direkt och därför vill de vänta ut en... Kanske man läker av sig själv... Men när jag säger att jag haft för låg temperatur i en vecka så borde hon väl lyssna och inse att det faktiskt är något som inte stämmer... Nej, då får jag gå med det en vecka till... :(

Lite sur...

Aja, jag sover väl till några fler avsnitt av love boat då... ;)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Ta en Ipren!!!!

Ass sa...

Man blir inte frisk av värktabletter...

Kristina sa...

Men vaffan! Ring imorgon igen!