fredag 25 februari 2011

My place

Jag får nog ändå anse mig som hyffsat klar med min lägenhet nu... Vardagsrummet är inte helt som jag vill ha det, men det duger just nu...

Sovrummet och badrummet har ni ju sett tidigare men nu känner jag mig redo att visa resten :) Ja nu när jag har städat för besök imorgon ;)

Välkommen hem till oss!
Jag har inte framme så många skor just nu...
Äntligen är min födelsedagspresent för något år sen uppe!
Gillar mina ljuslyktor men kanske ännu mer min enorma spegel!
Nuförtiden händer det faktiskt att jag är här inne ;)
Fast här sitter jag fortfarande väldigt sällan...
Här sitter jag desto mer :D
Min tvmyshörna
Det oanvända skrivbordet, utfyllnadsbokhyllan och den trasiga påvägattbytasutklösbrädan.

3 kommentarer:

Lollo sa...

Vad Snyggt Ni har det Esse o Du!

Ass sa...

Tack :) Men det är ju ingenting jämfört med ert hus!!

sara sa...

=3 är ögon och katt nos typ.. Jaa typ flumsmilis :) typ att man för sig söt. Om det var den du menade.