söndag 20 februari 2011

Popular

"Popular, I will be popular..." Min kära Saade -Det är du redan! Mums! Pilf! PAX!!! Där har jag min favorit till finalen klar i alla fall! :)

Annars då?

Nu är golv och lister klara :) Så här ser det numera ut i hall och kök hos mig:


Nu ska jag bara få lite tid över att fixa iordning alla smågrejer också...

Varit i Larvik också och det var trevligt som vanligt. Dock så var nog jag själv rätt tråkig. Min kropp har inte alls varit i form i veckan. Jag har dragits med baklängesfeber hela veckan och temperatur nere på så lite som 35,2 :S Detta ledde till att jag somnade tidigt och kanske inte var så där överdrivet social...

Ska i alla fall göra ett försök att spela match idag nu när jag blivit bättre men blir det inte bra sen så får det nog bli vårdcentralen igen. Misstänker starkt att jag har någon infektion igen...

Mer då?

Jo Esse bodde hos de två andra katterna när jag var borta och det gick väl... Hmm... Sådär...
-Han käkade på alla blommor han såg och kräktes upp dom på tvbänken...
-På nätterna hoppade han och försökte öppna ytterdörren och kom hela tiden åt ringklockan...
-När det inte funkade så började han försöka öppna brevinkastet... Säkert inget jobbigt ljud...
Men men, i förhållande till de andra katterna gick det i alla fall bra :) Ja och han hittade till lådan och åt och så :)
Han verkar även nöjd över att inte vara riktigt så högt upp så han kunde spana lite mer på folk -Har han fått det från mamma kanske?! ;)

Inga kommentarer: