fredag 11 februari 2011

Du får inte...

Senario: Du har funderat på att göra en sak -så är det någon som säger: "Du får inte göra det!" Är det inte märkligt hur mycket mer man helt plötsligt vill göra denna grej? Speciellt när man inte helt förstår varför man inte får göra det... Ja och det spelar ingen roll om man egentligen inte ville göra det så där väldans mycket från starten heller...

Sån är i alla fall jag: Alltid!!

Aja!

Fredag! Några timmar på jobbet bara så väntar helgen :) Blir en lugn helg med soffa, tv, spel och go mat. Avslutar med att coacha u-laget på söndag kväll. Jag har med andra ord inte så mycket planerat: och det känns så skönt! :)

Vart kom all snö ifrån förövrigt? :S Det var ju nära vår... Men nu är det närmare det här igen:


Okej, inte helt ;) Just nu är det faktiskt ganska skönt att inte ha hus längre :)

Småplaner på Barcelona till våren. Aprilsolen i Spanien låter inte alltför illa tycker jag! :)


Verkar dock som februarisolen var lite väl stark för oss förra året ;)

Ganska precis 1 år sen båda dessa bilderna är tagna. Gött att gå från enorma snömassor till sol och vår på några timmar! :) Mindre trevligt att åka hem...

3 kommentarer:

Språkpolisen (eller språkbrandmannen?) sa...

Du får inte stava rätt till scenario!

Ass sa...

Jag har inte stavat fel! Jag har skrivit för snabbt! ;)

Sara sa...

Omvänd psykologi :) Man vill vääääldigt ofta göra något någon säger att man inte får. Speciellt då man inte ser någon anledning till att inte göra det.