tisdag 8 februari 2011

Grisen gal i granens topp

Känns som att jag åker lite bergochdalbana just nu. Fast inte en sån där rolig som på Liseberg :( 

Ena stunden är jag tokglad och energisk för att nästa vara sur, ledsen och omotiverad som jag vet inte vad :S Jag hinner knappt med själv! Jag vet inte helt vad det är... 

Alla "tvång" känns i alla fall mycket jobbiga -även de som egentligen är roliga... Men men, ska försöka "genomlida" det och försöka inte ha för mycket uppstyrt och planerat framöver så kommer det nog kännas bättre! 

Det jobbiga är bara när det känns som att det går ut över andra... Så förlåt alla jag snäser åt! 

I alla fall: 

Fått hem lite trevliga grejer idag :) Råkade nämligen shoppa lite på CDON i fredags. 

Little BIG Planet -Jag har ju bara singstar ABBA som spel till mitt playstation och det känns ju som slöseri på resurs att bara använda konsolen som blurayspelare och till singstar. Linus och Sara verkar ju gilla det här spelet så jag kan väl testa :)

Det var egentligen allt jag tänkte handla... MEN så kom de... Alla dessa erbjudanden! Nu har du handlat för si och så DÅ FÅR DU GAFFELTRUCK!!! Nej, inte riktigt kanske... Men jag faller ju så lätt för sånt där... 

En blurayfilm för 79 -"Ja men det kan ju vara kul att ha någon mer blurayfilm" och så åkte Robotar ner i kundkorgen. 

En dubbeldvd för 69 -"Nja, okejdå, jag kan väl kolla vad som finns. Det var ju billigt... Åh Family Guy är ju kul... Star Wars är kul. Jag tar den!"

En serie för 99 -Här ångrade jag mig faktiskt ett tag. Men om jag plockade bort den så hade jag inte fått alla de andra erbjudandena -så den fick ligga kvar :) Love Boat! Hur bra var inte det?!? Hmm... 

Med andra ord är jag lite gladare just nu ;)

4 kommentarer:

Sara sa...

Det är verkligen svårt att bara beställa 1 grej. Eller gå och handla bara en vara.

Lisa Eriksson sa...

jag vill åka till Liseberg!!

Kristina sa...

Du är utmattad, stressad alltså... kanske för många strängar på din lyra just nu?

Ass sa...

I sommar -DÅ blir det Liseberg! :)

Jag har faktiskt inte så mycket i mängd men allt är så bokat och "tvingat" -men det lugnar nog ner sig snart!