måndag 21 februari 2011

En helt vanlig måndag?

Idag drog jag iväg till Stockholm för kundbesök. Tyvärr åkte inte min plånbok med mig :S Den hade jag (återigen) kvar i träningsväskan... Hade flyt så det var ingen biljettkontroll dit på tåget och sen träffade jag på Lisa som kunde se till att jag fick lunch :) Hem fick jag visa biljetten men de frågade inte om leg så jag klarade mig!

Varit skapligt nervös för det här mötet så mycket skönt att det flöt på bra. Dock har jag och Lisa nu lovat att inte göra fel  -någonsin... Men det är väl inga problem? Vi gör ju aldrig fel... Eller det är i alla fall inte vårt fel om det blir fel :P

Ofelbara ;)
Kollat på innebandy på tv:n ikväll -LIBK mötte Täby. Kul att se folk man känner igen spela och även lyckas skymta folk i publiken man känner :)

Vill också vara på plats!
Formen fortfarande inte 100 :( Men i övrigt går "mitt nya liv" ganska bra :) Mår bättre och ser framsteg! Idag är det förövrigt 4 månader kvar av mitt vad med min bror. Inga problem ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Du glömde skriva att du är känd!