lördag 5 februari 2011

Back to back

Ombytt och redo för dagens match mot Åmotsfors! Okej, kanske lite overkill att vara klar för match 2,5 timme innan vi ska åka... Men men... Då hinner jag bli varm i kläderna?!? Uuuuhhh.... Tråkhumor... Jag får skylla på att jag knappt sovit inatt :S Övertrött!

Ska vara back på matchen idag. Känns lite tråkigt -ja och denna gången inte främst för att jag inte tycker om att spela back ;) utan för att jag verkligen känner att jag kommit rätt i centerrollen nu -så får man börja om i en ny roll igen... Vilsen igen... Sjukt nervös också... Som back är det så mycket mer farligt att göra något dåligt...

Men men, som jag predikade på träningen i måndags så är det en lagidrott så man får ibland sätta sina egna önskemål åt sidan och om tränarna vill ha mig där så är det bara att bita ihop och spela där. De har säkert någon tanke bakom varför denna flytt är bra för laget ;)


Nu ska jag i alla fall ladda med disneydags och tv-spel! :) Kan väl inte gå dåligt med en sån uppladdning?!?

Inga kommentarer: