tisdag 8 juni 2010

Visa leget, visa leget!!!

Okej, kanske inte de i kassan står och hetsar mig att visa leget så som de stod och skrek på han i jägarna att: Visa ärret, visa ärret!!! -men jag fick i alla fall (som vanligt) visa leg idag på vinmonopolet.

Vet ju att jag inte ser så gammal ut så jag kan förstå att de kollar leg på mig. Har väldigt länge visat fram det innan de ens har hunnit fråga -men har slutat med det nu. Jag är ändå 28 och vill inte bli som de där jag skrattade åt när jag själv jobbade på systembolaget. "Haha, visar du fram leget -tror du inte att jag ser att du är långt över 25 eller?"

Undrar när jag ska börja se gammal ut...

Ska väl vara tacksam att jag ser ung ut antar jag...

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Upp till 30 ska man visa leg i Sverige nu iaf... Är det inte samma i norge?

Ass sa...

Ojdå, de har ändrat sen vi jobbade på bolaget alltså :) Då var det ju 25.

Nej jag är ganska säker på att det stod: Under 25 -visa leg. Får kolla nästa gång :)

Lisa Eriksson sa...

Jag spelar världsvan.. jag är oxå så inpräntad med 25 så jag blev väldigt förvånad när den jag var med allt påpekade att det var upp till 30 man skulle visa

;)