tisdag 22 juni 2010

Sommarkollo

Imorgon börjar semester nummer 1 :D

Men guuuu så segt det är att jobba nu alltså... Motivationen är låg... Men men, 8 timmar till ska jag väl klara :)

Sen blir det att packa väskan, för jag skulle inte tro att jag packat i tid :P Motivationen är låg där också... Ja, och KAN jag skjuta upp något är det så gott som garanti på att jag gör det :P

Nytvättade Ubbe, som hade råkat ut för en fågel med diarré (inte alls charmigt), tar oss sen till Deermill för att lämna Esse på sommarkollo. Över 2 månader hos "mormor" med ompyssling, mat fler än 2 gånger om dagen, godis varje dag, någon som tömmer lådan direkt efter han varit där -Jag tror inte han kommer vilja flytta hem igen :S

Sommarkollo? Wooohooo!!!
*klackarna i taket*

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

zzzzzzzzzzzzzzzzz

Ass sa...

Oups... Är jag så tråkig i mina inlägg alltså :S

Lisa Eriksson sa...

Nej utan det var jag som var trött bara :)