tisdag 8 juni 2010

Dagens låt

Eller snarare gårdagens låt: Magnus Carlsson -Det värsta av allt

"Jag passar inte in nånstans
Allting är så fult och falskt
Jag kunde varit stor och stark
Nu är jag bara inget alls
Vafan ska man med kärlek till?
Det blir ju aldrig som man vill
Vafan ska man med känslor till?
Dom gör ju ändå som dom vill."

Men några positiva saker:
Fått beviljad arbetsmarknadsförtur (för att jag fått jobb i Karlstad och bor mer än 8 mil bort) på lägenhet så nu borde det väl trilla in ett erbjudande snart :) Får se vad det blir bara :S
Kommit igång med tränandet och det känns nästan inte ens tråkigt att gymma -Det ni! :P
Ja sen fick jag ett trevligt samtal igår också :)

Dags att anmäla sig till Svartan idag... För alla ska väl gå? En sista gång... ;)

3 kommentarer:

Sandra sa...

Så klart du ska komma Ass. Jag kommer va där o hjälpa till =) Kommer ju bli jätte kul.

Hoppas du drar med dej alla andra också :D

Ass sa...

Klart jag ska! :D Har bokat och betalt nu :) Får med mig några fler gamlingar till och med!

Sandra sa...

Vad roligt!!!