onsdag 30 juni 2010

Det är tanken som räknas?

Vadslagningen om träning pågår än så jag behövde träna idag eller imorgon. Hade inget sug att träna imorgon: Dagen innan en tredagarscup tyckte jag att jag kunde få vila.

Klädde om till träningskläder innan jag bjöd bror+son på mat (okej, det där nämnde jag mest för att få skryta över hur snäll jag var det har inget med saken att göra :P ). Då såg jag dock att syster med familj kom hem. Trodde inte att jag skulle få se dom på denna resa så jag tänkte: Jag tittar in där en sväng innan jag ger mig ut på träningstur!

Några glas vin senare sitter jag nu här smålullig utan att ha tagit ett löpsteg -Typiskt!

Men jag försökte i alla fall -är det då tanken som räknas? Måste jag träna imorgon?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för maten det var mycket uppskattat. =)

Bror med son.