torsdag 17 juni 2010

Imorgon börjar den -Sommaren!

Om en disk, ett träningspass, en städning, en fotbollsmatch, en dusch, en väskpackning, en natts sömn och en jobbdag börjar sommaren :)

Knappt något kvar ju :D

Ja inte så att min semester börjar riktigt än... Men nu börjar alla roliga saker!

Rivstartar med sommarfest med jobbet -gemensam för Sverige och Norge dessutom. Eliten kommer alltså till Larvik, och då pratar jag inte om Oslokontoret :P
Sen stannar en billast med Svennebananer kvar i helgen för mer fest :)

Onsdag drar jag till Sverige och via Linköping ska jag upp till Ö-vik för bröllop och fest i dagarna 3 -Hmm, för det är väl så det ska går till?
Note to self: Tänk på att det är midsommar så att du handlar i tid...

Några dagars semester i Hjortkvarn för att bli bortskämd av mor och kanske jag tar och köper mig en bil till... :)

Tillbaka till Norge för utomhusinnebandycup i dagarna tre. Ungefär samma upplägg som bröllopet tror jag... ;)

Lägg där till att det fortfarande kommer vara VM dessa veckor... :) Vilka veckor!!!

Efter allt detta väntar 4 veckors semester som jag knappt har börjat fylla med saker...

Som läsunderhållning är detta kanske tämligen ointressant -men det får mig att bubbla av glädje över allt kul som väntar :D

WOOOHOOOO -Nu kör jag! Nu gör jag det här! :D

Inga kommentarer: