tisdag 1 juni 2010

Försäsong

Idag var det dags för att starta min egna försäsong :) Glad i hågen drog jag till och med iväg till gymmet innan innebandyträningen -det ni! ;)

Möttes dock av en tom hall :( Vart var alla? Hmpf... Körde i alla fall lite fys utanför hallen när jag väntade och hoppades att de bara var sena... Borde väl kört mer, men tappade sugen när jag ställt in mig på innebandy :S

Det var ändå gött att träna fys ute så här på kvällen. Det var bara det att jag "glömde" min gräsallergi (jag förtränger gärna sånt jobbigt) så ni sitter jag och kliar... Snart kommer myggen också så får väl passa på med kvällsfys medans jag kan -dock med långbyxor nästa gång ;)

Känns skönt att vara igång i alla fall, om man nu kan räkna ett pass att vara igång... Hmm... Jodå, vi säger det! :P Jag är laddad!!! Säsongen 10/11 -här kommer jag! :D

Inga kommentarer: