lördag 15 maj 2010

Sweden

Om man bortser från att det gick helt brutalt värdelöst att jobba från Linköping igår pga en osamarbetsvillig internetlina och att verkstaden snodde alla mina pengar har jag en fucking lovely resa :)

Började med några snabba familjebesök för att sen ta med mig lilla storebror och mannen, myten, legenden till Örebro för grillkväll hos Molins :) Blev stök som vanligt men jag som skulle upp innan tuppen fick vara chaufför så jag var för ovanlighetens skull städad :P

Efter mindre än 4 timmars sömn styrdes Ubbe mot Linköping för att fixas till.
Jag frågade Lisa: "Snälla, vi kan väl bara ligga hemma i soffan ikväll. Jag behöver sova och orkar inte göra något!"
"Jaaaa-a då" sa hon..
"Gött" tänkte jag
Men det tog bara någon timma så hade hon planerat in en spelkväll åt mig med Lina och Gustav :P
Vin, kortspel och ännu mera vin! Sen var klockan halv fem! :-O Vad hände? Jäkligt trevligt i alla fall :)

Idag har vi strosat runt på stan med Palle i 20 grader och sol. Lite jobbigt med tanke på gårdagen men riktigt gött ändå. Sommaren är på ingång! Äntligen!!!

Allt är bara bra nu :)

Lisa skämmer bort mig och står och lagar mat nu :) Pannbiffar med feta står på menyn och den tecknade Robin Hood spelas på tv:n som uppvärmning inför kvällens biobesök ihop med Rhöös och Jonas på samma film.

Som sagt: Det här är gött :)

Det blev ett dagboksinlägg igen... Typiskt... Sorry!

Annars då? På måndag... Då... Bra eller Anus!??

Inga kommentarer: