torsdag 13 maj 2010

Mörker

Hemfärden igår var inte den bästa hemfärd jag varit med om. För det första var det ordentlig kö till färjan så istället för att komma med första färjan som man brukar tror jag att det blev fjärde :S Sen blev det mörkt... Sen började det regna -spöregna... Det är ju tråkigt nog i sig att köra i mörker och spöregn, men när man därtill lägger till att jag bara har en lampa -då blev det skapligt svårt att se var man körde...

När jag trodde att det var två filer så var det inte alltid det :P Sen kan man köra lite på kanten också, det går bra :) Aja, nu gick det ändå bra, vi kom hem till mor :) Men resan tog ca 1,5 timme mer än vanligt :S

Nu ligger jag i alla fall på mammas soffa och kollar på barna i bullerbyn -Gött med ledigt :) Dessutom regnar det så jag "kan inte" städa bilen invändigt som var tänkt: Typiskt :P

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag kollade oxå på barnen i bullerbyn :)

Nu kollat jag på Beverly Hills och sen ska jag se Angnes Cecilia :)

Ass sa...

Det är en bra tv-dag idag :)