fredag 7 maj 2010

Albumkonsert

Jobbar på att få bort allt norskt i mitt liv :P och vad är mer svenskt än att kolla på Så ska det låta på fredagkvällen? ;) I väntan på detta kollade jag på rapport och fick då se: "Orup tar albumkonsertkonceptet till Sverige" Alltså att ha en konsert och spela ett av sina album från början till slut.

Först i Sverige? -skulle inte tro det! Hört talas om Millencolin? De är lite så där småkända... Pennybridge Pioneers spelad i Örebro -har för mig att det var förra sommaren... Lite osäker när det var dock... Ja inte för att jag vet om de faktiskt var FÖRST, men jag vet i alla fall att Orup inte är det :)
Mmmm, den skivan på tal om Millen -I like!!!

Hmpf... Nu blev jag lite sur på deras dåliga koll...

Har nu under tiden jag författat detta blivit tveksam till att jag ska kolla vidare på Så ska det låta... Kevin Borg är med! Han irriterar mig... Sjunger fel och konstigt och verkar så korkad att jag blir irriterad...

Hmm, jag är verkligen på bra humör och inte det minsta lättretad idag... ;)

Inga kommentarer: