söndag 30 maj 2010

Pierre och Jocke säger....

Om jag fick välja skulle jag säga väldigt mycket, men jag får inte säga så mycket!
Så jag börjar som Uffe - Hon gör mig galen, världens bästa låt! Jag kör annars på med en film, en film som spelas in i sommar, www.underjord.se kolla och se... ni kommer gilla den, dock så kommer ni ej se mig framför kameran, men ni vet att jag är vacker! Astrid får inte ligga ikvälll, men det vet ni ju redan!

Astrid skriker, PULBICERA!!!!!!!! men icke, ett sista ord... jag, Pierr Ljudén, som kan allt om film.. ja jag kan fan allt om det, mina tips!

1, Nyckeln till frihet
2. Moulin Rouge
3. Finding Neverland
4. The green mile
5. Austin Powers - the spy who shagged me

Jag älskar mig puss Pierra

3 kommentarer:

Ass sa...

Det känns inte som att Jocke fick vara med och blogga så mycket ;)

Max-Fingal sa...

Har jag ens varit i närheten av att blogga?! Mer än jag visste...

Ass sa...

Nej vi började väl skrika på dig att fixa filmen :P