söndag 21 september 2014

Shoppat

Nu har jag haft min personliga hemmapremiär i ishallen. Tyckte att jag behövde en ny mössa för den nya säsongen och för en gångs skull blev det inte en svart, utan en grön. Den fick göra premiär på min nya plats i hallen, på aktiv sittplats.


Det aktiva var tyvärr tämligen obefintligt :S Så jag fick sitta där själv och sjunga och klappa. Eller faktiskt, de andra (inte ens 10 personer) klappade ibland, men inget mer :( Besviken! MEN det var fasligt skönt att sitta och jag fick bättre överblick över spelet, även om jag ser planen väldigt snett från hörnet.

Sen får man väl ta det positiva med detta. Det lär inte vara några problem för andra att kunna köpa platserna vid mig när de kommer på hockeybesök :) För ni kommer väl och kollar på någon match denna säsong som ni sagt? ;)

I fredags råkade jag få med mig ytterligare en mössa hem. Jag skulle bara köpa en lampa (katt+rullgardin förstörde den förra) men det var massa annat som också ville med hem...


Bästa köpet? Skorna! I like! :)

Inga kommentarer: