torsdag 28 augusti 2014

Tasspass

Min hjärna har snackat vett med mitt hjärta och sagt att jag inte har tid med hund just nu, ja och jag vet ju att den har rätt... Så, vad ska man göra när man hemskt gärna vill ha en hund ändå?

Jag surfade runt lite och hittade sidan tasspass. Där kan man anmäla sig som hundvakt och erbjuda sina hundvaktstjänster, så kan folk höra av sig och boka hundvakt.
Har absolut ingen aning om hur populär sidan är, framförallt inte runt Forshaga och Karlstad... Men men, värt ett försök :)

Det var lite märkligt när man skulle fylla i vissa saker, så som pris. Jag gör det ju inte för pengarna, men man fick inte fylla i mindre än vad jag gjorde :S Hoppas folk hör av sig ändå, (för man kunde ändra pris senare tydligen). Jag vill ju bara få umgås med hundar!!! ;)

Inga kommentarer: