lördag 9 augusti 2014

Jag stod så här

Så vandrade vi tillslut iväg mot parken. Planen var att inte göra en Rosenström och missa hela spelningen och vi lyckades faktiskt komma iväg i hyfsad tid.

In i dimman! Bokstavligt :P


På parkeringen såg allt ut som det brukar när det är dans i parken, finbilarna var framtagna :)


Jag går inte till parken så mycket för artisternas skull utan jag vill träffa trevligt folk och det brukar det finnas gott om :)


Denna gången var det ju även ett gäng med kändisar i parken så jag passade på att ta en bild med mina favoriter. Ja och vi stod självklart "såhär" allihopa :)

Glenn Hysén och Bengt Andersson


Emil Kåberg


Jonas Frögren


Ja och så träffade jag Bill också! Han är väl bara känd i Pålsboda visserligen... Men ändå ;)


Han hade haft semester, det hade inte jag...

Brolle såg jag bara till på scenen så han fick inte äran att ta en bild ihop med mig.


Michelle, Jocke och Berra var oerhört taggade över att vara på plats i alla fall! :D


När parken stängde fortsatte många festen på den tok-öppna macken :) Rolig grej!


Där visade det sig att Frögren hade blivit kidnappad av ett gäng Leksandssupportrar som tagit med honom hem på efterfest. Vi hittade honom hemma hos en av dessa där han hade blivit bjuden på nattamat.


Mycket skratt och jag fick lära mig att det fanns ett hotell i Pålsboda som jag och Elis såg till att han tog sig till efter maten innan vi gick vidare på nästa efterfest, en kirefterfest! Den var dock tämligen slut när vi kom fram...


Men vi fick i alla fall uppleva Billy och Johans bilrace med handduksmantel... Ja, vad ska man säga :)


Dagen efter fick jag svar från Glenn på twitter att han tyckte det var tråkigt att han skadat baksida lår på matchen och inte kunde vara med så mycket. Jag hoppades att han skulle tillfriskna fort och fick detta till svar:


Han har ett fint språkbruk den där Glenn :P 

Inga kommentarer: