fredag 1 augusti 2014

Eddie Meduza bland annat

Nu är parabolen på plats och jag kan återigen titta på Disney Channel ;) Hurra!


I källaren pågår packning inför Elis havsfiskeresa. Fasligt skönt att ha källare så det inte blir massa packning/stök i huset.


Ja så mycket mer har inte hänt hemma. Tagit semester från det nu och snart bär det av mot Hjortkvarn och "riktig" semester :)

Gårdagen bjöd på hyllningskonsert för Eddie Meduza och jag klädde mig som jag tyckte var passande. I sådana där jäns, modell slitna. Säg inget till mamma bara, hon gillar inte när man har trasiga kläder :P


Tog en burgare utanför Båten innan vi gick in på området. Gött läge med både sol och Klarälven.


Det var inte bara jag som klätt mig passande, utan även bandet, som kallar sig Robert Stålbrooz schwettige ansikte, hade på sig sånt där som man ska ha. Jeansväst, tubsockar och träskor. Tjusigt :) Sen kanske inte snopp-kepsen var så tjusig, men den passade ju bra i alla fall :P


Om jag raggade runt? Självklart! Precis så där som Pierre och Robin har lärt mig!


Bra kväll :) De borde verkligen åka ut på turne i småhålor. Skulle bli success överallt :)

1 kommentar:

Pierre sa...

Bra dans!