lördag 23 augusti 2014

Framsteg

Det går långsamt framåt här hemma. Sovrummet kan nog ses som relativt färdigt till och med efter den senaste shoppingrundan. Jag har varit fasligt vågad (för att vara mig) och kört mycket färger. De både skär sig och passar ihop på något sätt... :) Nöjd är jag i alla fall! Trivs!


Även nöjd med lilla badrummet även om jag där kör på mer neutrala färger för att passa kaklet.


Ja det ska nog bli bra det här även om listan över saker att göra inte direkt minskar :)

Snart ska jag få visa upp huset för gäster igen. En billast från Pålsboda är på väg för att hälsa på och gå på Sabaton-konsert. Det luktar success! :) Det har dock regnat massvis igen så jag är lite tveksam till att Robin verkligen kommer vilja sova i trädkojan...

2 kommentarer:

Tjoxen sa...

Ert badrum verkar rätt bajsable!

Ass sa...

Har en ännu bättre till det :-)