onsdag 18 november 2009

TV-stjärna

Ännu en skitdag på jobbet och imorgon är det dessutom torsdag... (tack för att du påminde mig Jesper.... verkligen tack...) "Inte bra!!!" som Pingo hade sagt :P

Men det ska vi inte tänka på nu, utan över till något roligare: Innebandy :)

Med andra ord vinst idag :) 2-20 Inte för att jag gjorde så mycket poäng men jag var inte kass idag och det kändes skönt! Äntligen något positivt på banan.

Dessutom var tv där och filmade matchen :D Så stora är vi här... (Jag behöver väl inte nämna att det var lokaltv?!? ;) )

Dagens stora grej var annars att jag äntligen fått en matchtröja :D Tog bara ett år att förtjäna en :P

Annars då? Jo, jag hade fattat fel -jag får inte Sverigebesök förens fredag -så jag kan skjuta upp allt jag ska fixa ännu en dag :) Med andra ord: veden är kvar i bilen... Imorgon kanske... :) Men det luktar ju så gott :)

Känner att jag överdrivit smilgubbsfrekvensen i detta inlägg... Men orkar inte redigera det... :)

1 kommentar:

Ivona sa...

ja du, ibland blir jag verkligen mörkrädd när jag ser över mina egna handlingar :/ :)