söndag 1 november 2009

SM-guld

Vad är din första tanke när ditt lag har vunnit SM-guld? Lycka? Glädje? Stolthet?

Jag känner så här:
och så här:
Ja som ni ser har jag ju firat några gånger :P (host host, ja eller man måste i alla fall öva på att fira ;) (för er som känner igen varifrån bilderna är)) Men jag har aldrig suttit med en tröja: Hata motståndarlaget. Jag har aldrig sprungit in på planen med första mål att håna det andra laget och deras klack.

Älska ditt egna lag! Hylla! Lägg av med annat omoget och töntigt! Sen tycker jag ju dock att det är helt okej att tracka och jävlas med nära och kära NÄR du har belägg för det.

Jag skäms verkligen när jag hör hatramsor (de finns i vissa lag som jag håller på, jag är medveten om det -men JAG sjunger inte med för det...)

Det är ju visserligen en liten skara som förstör för många här... Det vet jag... Men det är dom som syns... Lustigt att denna lilla skara inte finns/syns i alla lag...

/Bitter och sur

AIK-kommentarer undanbedes vänligt men bestämt!

2 kommentarer:

David sa...

FORZA GNAGET!!! (nämen hoppsan då...)

Ass sa...

Hmpf... Ja men så länge du inte försvarar de delar av klacken jag beskrev så får det väl vara ok :P