onsdag 4 november 2009

Nattsudd

Klockan var 19 och jag satt och hade inget att göra... Nu är klockan helt plötsligt efter 1! :-O Vad hände? Vart tog tiden vägen? Vad har jag gjort? Absolut ingenting vettigt i alla fall... Surfat och pratat på msn...

Aja, skönt i alla fall...

Bläddrat lite bland foton och bjuder på några gamla godingar:

Uppifrån tar man de bästa egobilderna
Lisa och Jag

Det vackraste luciatåg jag sett
Zäta, Palle, Sofie och MP

I plattångens ungdom
Per, Jag och Lisa

Rekord i Dr Mario
Jag är fan bäst på Dr Mario!!!

Home sweet home
Grytstorp

Pyjamasparty med systerdöttrarna
Mikoela, Jag, Mimmilajnen och Michellin

Världens sämsta/mest osynkade bild tagen på FCL-kryssning
Niklas-Robban, Jag och Mini

Maskerad med huvudbonadsbyte
Rose+UllaBella, Jordan+Robin Hood och Jack Sparrow+Palle..

Vidingsjö MoIF -Det var tider det :D
Små små innebandyspelare

Lisebergstur med 2 och en halv batman
Lisa, Jag och Frida

Sexigaste jag har sett...
Sångaren i gruppen Astrid

Färgkoordinerade drinkar
Min, Lisas och Fridas
Varför är alla blå drinkar så äckliga? :S

17-Majfirande i Oslo
Myntinkast

Barcelonastekarna
Tuben, Lisa, Frida, Danne, Jag och Joel

Mums mums är syndigt gott!
Me

6 kommentarer:

Zäta sa...

Kanske dags för ett sånt Luciatåg igen :-)

Ass sa...

FC-reunion med Luciatema? :)

Tomas sa...

Akta dig för bilder som den översta: http://encyclopediadramatica.com/Fat_girl_angle_shot

Det där är den officiella termen, inget jag säger för att vara elak.

Lisa Eriksson sa...

Naaaajs :)

Ass sa...

Det är ju därför vi tar bilderna så :D ;)

Lisa Eriksson sa...

Tomas har inte fattat nåt....