tisdag 17 november 2009

Today

Idag var det inte det minsta kul på jobbet -en riktig skitdag... Det gjorde mig sur, less och upprörd... Blir det direkt igen när jag tänker på det...

Inget känns helt bra idag...

Fokus på annat:

Snart drar Lisa, Pet, Rhöös och Jonas till Thailand... Ångrar lite att jag inte hakade... Får kanske bli en resa i februari... Behöver något att se fram emot! Sola, bada, festa... Mmm... Vart ska jag? Vem ska med?

Jag och Frida (och Lisa) nästlade oss in på ett hotell med pool på Rhodos

En benbild ala Lisa från Barcelona

Svensk sol funkar också... Men kanske inte i Februari :S

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Ge mig soooooooooooooooooooool

Ass sa...

Du får ju strax sol :)

Carrie sa...

Det va en på jobbet idag som sa att hon sett en solstråle på vägen till jobbet. Jag missade den så nu får jag väl vänta nån månad till. Ge oss SOL!