söndag 15 november 2009

Helgsummering

I fredags jobbade jag på Linköpingskontoret och flera där frågade: Jaha, vad blir det för fest i helgen då?
Alltså inte OM det skulle bli fest, utan det bara togs för givet. Vilka fördommar de har!!! Som att jag bara åker till Linkan för att festa... Hmpf...

Ja, fast, nu var det ju faktiskt fest igår...

I alla fall :)

Sitter på färjan nu -toktröttast. Sömn har inte haft hög prio i helgen...
Har dock haft en kalashelg och då är det värt det! Utruligt ruligt som Camillass hade sagt! :D
-Slapposoffhäng
-8 timmar i en innebandyhall
-Singstar (Antal vinster: 0 st :( )
-Tecknat (både bumbi och robin hood)
-Antal självlagade mål mat: 0 st

Under de 45 mil jag avverkat hittills har jag hunnit komma fram till en hel del saker:
-Jag uppskattar mina tjejkompisar mer nu än vad jag gjort tidigare och det känns mycket bra :)
-Min mamma är bara FÖR snäll -på gott och ont...
-Tror kanske jag har bra magont
-Jag har högre bekräftelsebehov än jag önskar att jag hade :( Uff, det måste jag ändra på!
-Jag har numera även burnstopp (även på den nya smaken) :S
-Gammal kärlek rostar aldrig: Lisa är bäst! :)
-Måste träna bättre, annars kommer innebandy sluta vara roligt -för att jag blir för dålig- och det vore katastrof!!!
-Avslutningsvis konstatarerar jag att det är helt obeskrivligt märkligt att jag är singel -ett sånt otroligt kap som jag är!!! /Ödmjuk

P.S. Har fått ved av bror och jag lovar att max köra runt med den i bilen i 4 dagar ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

HIhihih, massa roliga punkter här :)

Jag har haft en jävligt bra helg jag med vill jag lova - det vill jag du ska veta!!