onsdag 18 februari 2015

Prestberg och klösmärken

Den där viden har börjat växa till sig här inne. Den ser dock inte helt ut som jag trodde. Verkar vara någon hängvide? Finns det ens sånt? Växer i alla fall snabbt :)


Är något sargad idag, inte bara pga feber, jag har även haft en dust med Esse. Han kom in, efter att ha härjat med grannkatten, med en svans större än en termos. Försökte lugna ner honom lite i famnen men när jag skulle sätta ner honom igen så fastnade han i tröjan och fick panik och klöste sig loss. Bara det att mitt ansikte kom i vägen :S


Fick tejpa ögonbrynet en sväng för att stoppa blodet och har nu ett gäng klösmärken som även resulterat i en blåtira. Men men, är fasligt glad att inte ögonen blev skadade.

Får trösta mig med min nya FBK-tröja :) Pelle Prestbergs tröja från ECC 2006/2007. Tyvärr är namnet borttaget men den luktar fortfarande illa :P Skapligt mycket tyngre än en replika.


Tröjan gjorde dock sitt jobb direkt! Måste gett lite extra med en riktig tröja. Såg ni matchen igår eller? 0-3 mot SAIK efter 7 minuter! Man tackar! :)


En annan skoj sak: Millencolin släpper ny skiva i april och har releasefest/spelning i Örebro i samband med det :) Missa inte!


Här kan ni höra den första låten från skivan: Sense & Sensibility

Alla måste lyssna!

...och några borde ta åt sig av texten...

Inga kommentarer: