lördag 7 februari 2015

Kräldjur

Torsdag, inte min favoritdag. Väldigt sällan som det händer bra saker på torsdagar, så det kändes inte så förvånande att det var just en torsdag som tvättmaskinen fick för sig att ge upp. Skulle gissa att motorn till tömningen har lagt av. Men men, sånt är livet som husägare har jag hört.

Denna gången skulle inte torsdagen få vinna och få mig på ruttet humör så jag avslutade torsdagen med att dricka gott och spela poker i bastun :) När livet som husägare ger dig trasiga maskiner, utnyttja husets bra egenskaper istället! som det gamla ordspråket säger ;)

Annars då?

Delat en prenumeration med Elis. Han får fisketidningarna och jag får premierna :) Fick 4 riktigt snygga Westin Platypus, modell mindre.


Nu är det dock alltför länge sedan jag var ute och fiskade. Men det är ju inte lika kul på vintern... Mer projekt att ta sig ut och jag är fasligt bekväm av mig... Som ni vet :P

Mycket snö än, men jag har ännu inte byggt någon snögubbe. Naturen hjälpte mig dock att bygga en snöorm på trappräcket :)


Ni trodde väl aldrig att jag skulle skaffa en orm va?! :P

På tal om kräldjur: Ser ni vem Esse är lik?


Ja men visst är det! Smaug från Hobbit-filmerna! :)

Eller så har jag bara livlig fantasi...

Inga kommentarer: